sobota 15. října 2016

Hair jazz

Ahoj, ahoj, ahoj, tak po opravdu dlouhé přestávce, tady máme opět nové recenze. Hodně z vás určitě vidělo reklamu na facebooku, na kosmetiku Jazz, která slibuje až o 123% rychlejší růst vlasů .
Asi si klepete na čelo a nevěříte, tak samo, jako jsem nevěřila ani já, ale jak se říká, zkusit se má vše, a jelikož jsem zrovna hledala pomocníky, kteří by opravdu růst vlásků podpořili, rozhodla jsem se tedy tuto kosmetiku vyzkoušet na vlastní pěst. Objednala jsem si klasiku - šampon a kondicionér.
Po prvním umytí, jsem čekala opět zázraky, které čekám, vždy, když zkouším novou kosmetiku, ale žádné se neděly, samozřejmě. I tak jsem odolávala zkoušet něco nového a dala si přísahu, že dokud šampon a kondicionér nedoberu, jinou kosmetiku si na vlasy nenaplácám. A po čtyřech měsících můžu odpřísáhnout, že to funguje. A když srovnám fotky, kde jsem si kvůli kvalitě vlasů šmikla z vlasů skoro pod zadek ,vlasy na mikádo, tak nyní mohu hrdě říct, za 4 měsíce více jak 20 cm narostlo a jsem štastný člověk, že jsem objevila něco opravdu na růst.



Co tento zázrak obsahuje 
Sójový protein
Sójové výrobky jsou vynikajícím zdrojem bílkovin; vzhledem k tomu, že se vlasy skládají zejména z bílkovin, má výživa obsahující vysoký podíl bílkovin příznivý vliv na růst vlasů.

Vitamín B6

Chinin

Keratin
Vlasové folikuly obsahují keratin a časem může dojít k jejich poškození. Proto doplňování keratinu dalšími způsoby podporuje obnovu vlasů.

Extrakt z vaječných skořápek
Vaječné skořápky obsahují mnoho proteinů, vitamínů a mastných kyselin. Vlasy jsou díky nim jemnější, lesklejší a zdravější.

Nezlekněte se drsnosti vlasů po umytí šamponem, toto mají správné šampony způsobovat, aby mohla proniknout hlouběji výživa v podobě kondicionéru, nebo masky.
Můj postup byl nasledovný: rospustit trošku šamponu v lahviččce s vodou, aplikovat pouze do kořínku vlasů (ne do délek) masírovala cca 2 minuty a opláchla. 
Kondicionér do délek a nechala 3 minutky.


Budete sice trošku více investovat, za tyto dva výrobky dáte 950,- ale myslím, že opravdu stojí za to :)
Můžete zakoupit ZDE